COFFEE ENERGY ZACI (ZER)

COFFEE ENERGY ZACI (ZER)

Monday 23 June 2014

Coffee Energy di Bulan Ramadhan

Keunggulan Kopi Sebenar....

Kita sering dimomokkan bahawa kopi adalah minuman yang memudaratkan kesihatan, tetapi tahukah anda, kopi sebenarnya adalah salah satu minuman kegemaran Rasulullah, disamping susu dan madu.

Kopi Minuman Kaum Sufi

Di masyarakat kita, siapakah yang tak kenal dengan kopi? Minuman yang sangat disuka kebanyakan orang, dan juga tak sedikit yang anti dengan minuman ini dengan alasan dapat mengganggu kesehatan, menyebabkan kecanduan, teman setia rokok, identik dengan orang tua, atau sederet alasan lain yang diutarakan untuk menjauhkan diri dari minuman yang satu ini. Tapi tahukah sobat Dliya’ bahwa kopi sebenarnya minuman kegemaran kaum Sufi?
Dengan meminum kopi, orang-orang kelas ma’rifat (yang tidak memiliki dan terjangkit penyakit yang semakin parah karena minum kopi) semakin tegar beribadah, seolah kopi mendatangkan cahaya bagi rohani dan jasmani mereka.

Rujukan & Maklumat Lanjut layari  : http://sedinginfajar.blogspot.com/

 

Dengan Coffee Energy yang dikeluarkan oleh syarikat ZACI Energy Resources, ditambah dengan formula terbaik dari gabungan beberapa tumbuhan herba yang terbaik telah menghasilkan minuman kopi yang segar dan memberi tenaga terutama bagi lelaki.

Coffee Energy ini memang sesuai dijadikan minuman untuk menu berbuka puasa pada bulan yang mulia ini. Dengan tenaga yang banyak hilang ketika melakukan kerja pada waktu siang, kopi ini mampu mengecas semula tenaga yang telah hilang.  Dengan ini membantu anda untuk beribadat pada malam bulan yang mulia ini. 

Dengan Coffee energy ini, bukan sahaja mampu memberi tenaga dalaman terutama padaa lelaki, tetapi ianya juga berkhasiat untuk kesihatan badan, termasuk memberi peredaran darah yang sempurna, pembuangan air kecil dan besar yang lancar, mampu berjaga malam tanpa menjejaskan kesihatan walaupun waktu tidur anda pendek. Dengan khasit kopi ini.. anda mampu untuk melakukan ibadat sepanjang malam di bulan puasa yang mulia ini.

 

 

No comments:

Post a Comment